השר לשירותי דת קורא למועצות דתיות לדאוג להסעות לציון הבאבא סאלי

    ישראל פריי 1 Comment on השר לשירותי דת קורא למועצות דתיות לדאוג להסעות לציון הבאבא סאלי
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות ונתקלו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כינוס מיוחד לרבני ישראל ולראשי מועצות דתיות, נערך היום בנתיבות, עסק בנושאי עירובין ומקוואות כאשר את השיעור המרכזי העביר הרה"ג רבי אליהו אלחרר, רבה של העיר מודיעין הידוע במומחיותו בנושאים הללו.

    במהלך הרצאתו עמד הרב אלחרר בעיקר על הכשלים והבעיות הקיימים בשני התחומים הללו, שהם נושאים שגופי תורה תלויים בהם. הרב נתן לראשי המועצות כלים מקצועיים להתמודדות עם תקלות שנובעות משנים של שימוש ואף העניק עצות מעשיות לצורכי הקמת מקוואות ומערכות עירובין חדשות.

    הרב הגאון רבי משה אביחצירא שליט"א, ראש הכוללים ע"ש באבא סאלי זצוק"ל עמד בדבריו על הקשר שיש לכל יהודי באשר הוא עם באבא סאלי, והדגיש כי גם מי שלא זכה לראות את באבא סאלי בחייו, זוכה ומגיע לציונו הקדוש שרבים נושעו בעקבות התפילה שם.

    הרב שליט"א אף דיבר על סדרת הספרים מכתבי מרן אביר יעקב זיע"א שהוצאו ע"י המוסדות ואף הזכיר את צוואתו של באבא סאלי שאמר :שמי שרק יניח את הספרים הללו בבית גנזיו תבוא עליו ברכת טוב".

    שר הדתות, הרב דוד אזולאי עמד בדבריו על ההצלחה בהסכמים הקואליציוניים ובירך את יו"ר ש"ס השר הרב אריה דרעי על הכספים הרבים שהביא לצורך מבני דת.

    השר שיבח גם את מנכ"ל משרדו מר עודד פלוס על ההישגים שלו מול משרד האוצר והודה למוסדות באבא סאלי על מסורת רבת שנים בקיום ימי עיון לרבנים ולראשי מועצות דתיות. השר קרא לראשי המועצות לדאוג לתושבי העיר בה הם מכהנים ולסייע להם להגיע לציונו של באבא סאלי זיע"א ביום ההילולא שיחול בתאריך ד' שבט.

    מנכ"ל המשרד לשירותי דת מר עודד פלוס בירך את ראשי המועצות הדתיות ואף בישר להם על ההישגים התקציביים שהושגו עם סגירת שנת הכספים 2015.

    אחרון הדוברים היה יו"ר חבר המועצות הדתיות ר' שלמה תנעמי שבירך על יום העיון החשוב ואף הדגיש את מומחיותו של הרב אלחרר בנושאי עירובין ומקוואות ואת הסיוע לו זוכים ראשי המועצות הפונים אליו בכל שאלה בנושאים הללו.

    דוד אזולאי

    20151231_132959_HDR



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      גואל התותח מוכשר וחריף ברמה יוצאת דופן, עשה מהפכה אחת גדולה בנתיבות אין עליך תמשיך לגדול ולהצליח כמו שאתה יודע.